۱۰ پاسخ

روزی2لیوان باعسل میدم

روزی ی لیوان متوسط

من پسرم عادت داره شبا قبل خواب باید ی لیوان شیربخوره منم گرم میکنم با ی کم عسل یا شره بهش میدم

اره ی روز نصفی ی بطری میشه

اصلا نمی‌دم اصلا دوست نداره

پسر من گاهی وقتا روزی یه بطری پاستوریزه میخوره. بعضی روزا ۲ لیوان فرانسه. گاهی هم لب نمی‌زنه...

اصلا نمیخوره

نه نمیخوره هرروز

بله هر روز میدم مقدار هم هر یروز در میون ی بطری پاستوریزه

نه هرروز هفته ایی دویا سه بارباشه
و روزی دوتا لیوان باشه میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری