مامانا شما بچه هاتون سردی میکنند آبجوش نبات میدید؟

۴ پاسخ

بله عزیزم میدم

بچه ها کلا طبع متعادلی دارن بخاطر مثلا سردی غذا زیاد حساس نباش اگ میدونی دل درد بهش بده من گه گاهی دوس دارن رازیانه هم دم میکنم میدم میخورن

آره🫠

بله عرق نعنا زیره دم میکنم توش نبات میندازم

سوال های مرتبط

مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی