خانوما طول سرویکس توی هفته۲۴
۳۳خوبه؟

۹ پاسخ

میگن کلا بالای ۳۰ خوبه نگران نباش

حفظش کن

خوبه مراعات کن پایین تر نیاد

خوبه ولی سعی کن بیشتر اوقات دراز بکشی ،زیاد نشین ،کاره زیادم انجام نده ،چون هفتت پایینه باید مراقب باشی

اره خوبه

هرشب شیاف قرص م میخورم

برای من اون هفته ۲۹ بود الان ۳۰استراحت میکنم برا شما خوبه

من انتی ۳۳ بود دیگه از اونموقع نمیدونم چنده.فقط مینویسن نرمال

بنظرم کمه نمی‌دونم چون من الان ۳۶هستم

سوال های مرتبط

مامان ملیکا مامان ملیکا ۸ ماهگی
مامان مِلودی 🍓 مامان مِلودی 🍓 ۲ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری