سلام دوستان من الان لکه بینی دارم چیکار کنم ۶ هفته ۲ روزمه

۶ پاسخ

منم عین تو فکر کن سه روزه کلا استراحت مطلق میکنم فقط سرویس میرم نهایت دوتا ظرف بشورم
تا بلند میشم خدا شاهده ترشحات صورتی میاد امروز هم کلی ترشحات قهوه ای پر رنگ اومد

عزیزم یه سوال لکه بینی شما تا چند وقت طول کشید منم خیلی نگرانم

استراحت کن زیادم تکون نخور دکتر بری احتمالا برات شیاف بنویسه

سونو تشکیل قلب رفتی ؟ اگه سونو رفتی و همه چی خوب بوده دکتر برات شیاف مینویسه

استراحت کن تکون نخور زیاد

نگران نباش عزیزم فردا برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی