خانما شربت سرفه برای نوزاد ۲ ماهه چی خوبه

۳ پاسخ

من افاکسیم داد البته سرما خورده بوده

علت سرفه رو باید بدونی اول مثلا پسر من علتش ریفلاکسه

من بردم دکتر به من سیتریزین داد

سوال های مرتبط

مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۳ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی