۵ پاسخ

تا 12 هفته

بستگی به تجویز دکترت داره بعضی ها تا سه ماهگی میزنن بعضی ها تا آخر بارداری من خودم فقط همون اوایل بارداری میزدم بعدش دیگه دکتر بهم شیافت دوازده ساعتی داد

بستگی به شرایطت داره
اگر لکه بینی اینا نداشته باشی شاید برات تبدیل به شیاف کنن

وای من دیگه حالم ازامپول بهم میخوره خسته شدم روزی یکی دارم میزنم
شماچنتامیزنی؟

تازایمان بایدبزنی هفته ای یکی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وهفتم بارداری