۵ پاسخ

من با لباسشویی روی ۱۹ دقیقه شستم هیچ چیزیم نشد لباسام کاملا نوعه
من میخاستم اتو کنم ولی نیاز نشد اصلا

من ماشین لباسشوییم حالت دستی در ه ۱۴ دقیقه قبلش ماشینو با پودر جرمگیر جرمگیری کردم خالی بعد لباسارو ۱۴ دقیقه ریختم بعد اتو کردم

قشنگیش ازدست میده

من ک همیشه با دست میشورم

با دست بشوری بهتره پوست نوزاد حساسه یا هم مینی واش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🪺.amirsam مامان 🩵🪺.amirsam ۸ ماهگی
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی