مامانا آزمایش زردی پسرمه
زردیش چنده ؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام درخواست میدی گلم پرم

عزیزم فکر کنم این آزمایشگاه که دادی رنج معیارش فرق داره با رنج معمولی. رنج معمولی زیر ده باشه خوبه بالای ده زیاده. ولی تو مال شما زده نرمال تا ۱. و مال پسر شما ۲ونیمه که بغلش زده h یعنی بالا هستش. باید زیر ۱ باشه.

دو و پنج دهم،دو عدد بیشتر از حد نرماله

دو و نیم

سوال های مرتبط

مامان رایان👶💙 مامان رایان👶💙 ۱۳ ماهگی
مامان نانازی مامان نانازی ۳ ماهگی
مامان دایان و فندوق مامان دایان و فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان دایان و فندوق مامان دایان و فندوق هفته دوازدهم بارداری