تب سنج از کدوما گرفتین؟ دیجیتالی یکم گرونه🥲

۵ پاسخ

دیجیتالی گرفتم

من از این گرفتم

تصویر

دکتر به من گفت دیجیتال احتمال خطا داره. من جیوه ای تا الان استفاده کردم.

من از این تنفگی دبجیتالی گرفتم ۶۰۰
اونا دقیقه فقط

ازینا که میزارن زیربغل عروسکیا

سوال های مرتبط

مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها💞💞 مامان دوقلوها💞💞 ۱۳ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد