ولی خیلی دکتر پولکی هستن .منو یبار خودشون داخل مطب سونو انومالی کردن و گفتن محض احتیاط یبارم بیرون مینویسم رفتم بیرون سونو انومالی جوابشو اوردم ببینه مجدد خودش داخل مطب سونو انومالی کردن وهربار ۴۰۰تومن ازم پول سونو گرفتن ماسوای پول ویزیت .دیگه خبر مدارم برا زایمان چند میگیرن
سلام شما رفتین پیس این دکتر؟
راضی بودین ازشون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.