۳ پاسخ

من رفتم متخصص برا تهوع قرص نوشت خوردم هیچ اثری نداشت هر کی ویارش یجوره
من بد ویارم خیلیی با قرص خوب نشدم
شما برین دکتر شاید قرص برا شما جواب بده

قرص زنجبیل
دمیترون نخوری ک بده سه ماه اول

ب6 ترجیحا برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته نهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته سیزدهم بارداری
مامان dayan👶🫀 مامان dayan👶🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهسو و مهدیار مامان مهسو و مهدیار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری