این سونوگرافی منه روی منحنی ۴۷ یعنی چی؟

تصویر
۹ پاسخ

صدک وزنشه گلم ینی نرماله

رشدش نرماله نزدیک ب صدک ۵۰

خوبه همه چیش

اونجایی که سونوگرافی میگیم میگن نرمال خوبه ولی بنظر خودم لاغره

لیدی میل بگیر بخور

پسره درسته ؟؟؟

همچین خداروشکر خوبه

فک کنم منظورش صدک هستش

صدکش هست عزیز

سوال های مرتبط

مامان Ashkim👪 💙 مامان Ashkim👪 💙 ۹ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۰ ماهگی