خانم ها استفراغ تو این هفته خطرناک نیست؟

۷ پاسخ

اینایی که استفراغ یا حالت تهوع دارند خوبیش اینه وزنشون بیش از حد بالا نمیره

من هنوزم دارم گلاب به روت استفراغم دارم من

من سه روزه دارم🥲

منم دارم متاسفانه 🫠🫠🫠

نی نیت چیه؟

وای منم امروز تابیدارشدم بالا آوردم خیلی بدبود

نه عزیزم یه سریا تا آخر بارداری این حالت رو دارن

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🥹🩷 مامان توت فرنگی🥹🩷 ۱ ماهگی