خانما اسحال تو هفته های من خطرناک نیست

۴ پاسخ

اگه خیلیییی شدیده برو بیمارستان

نه چرا خطرناک فقط اب زیاد بخور تو دستشوی زیاد نشین زور نزن، موز وسیب کته ماش بخور

یکی دوبار نه ولی بیشترباشه خوب نیس

چای پررنگ تاثیر داره بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیارا و نیلا مامان تیارا و نیلا ۲ ماهگی
مامان حسنا گلی  🌿🌺 مامان حسنا گلی 🌿🌺 هفته سی‌ودوم بارداری