من شنیدم میگن
سه ماه اول و سه ماه سوم رعایت باشه بهتر
سه ماه اول بخاطر سقط
سه ماه سوم بخاطر تحریک دهانه رحم و زایمان زود رس
نه اگه مشکل خاصی نداری
عزیزم اگه بخوای طبیعی زایمان داشته باشی رابطه جنسی خیلی بهت کمک میکنه و بدنتو آماده تر میکنه
ولی اگه نه سزارین هستی بازم مشکلی پیش نمیاد فقط دوخول عمیق نباشه و بهتره پهلو به پهلو باشه
میترسم یه موقع فشار به کیسه آب بیاد
نه چرا خطرناک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.