گلاب تو چای تو هفته ی من که خطرناک نیست ؟

۵ پاسخ

نه من میخورم مشکلی نیست البته چایی گل محمدی

نه نخوری درد زایمان میگرت

نه اوکیه منم گاهی میریزم .برا یبوست خوبه

من از اول بارداری تو چاییم پر گل محمدی میریختم

گلاب نخوری بهتره گلم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان گل پسرم مامان مامان گل پسرم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسنا گلی  🌿🌺 مامان حسنا گلی 🌿🌺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان تیارا و نیلا مامان تیارا و نیلا ۲ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد