سلام ببینید آزمایشم چجوریه خطرش تو چی هست

تصویر
۶ پاسخ

چیشد رفتی آزمایش آنومالی؟مگه آزمایش انتیت خوب نبود

باید سلفری بدی یا امینو سنتز تو هفته شما دو هفتم طول میکشه اما الکیه هیچی نیست بخدا فقط استرس میدن الکی برای هم نون میفرستن دکترا

صب کن برات ترجمه کنم بفرستم خودت ببینش

اها انومالیه؟؟؟مگه انومالیم ریسک میزنن؟

عزیزم ریسک سندروم داری باید سلفری بدی منم دادم امروز میرم بعد سه هفته جواب بگیرم

ببینید تورو خدا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رُهام🩵 مامان رُهام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان مرسانا💖مهراد💙 مامان مرسانا💖مهراد💙 ۹ ماهگی
مامان بیان مامان بیان ۶ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۳ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری