۵ پاسخ

عزیزم یجا دیدم شما نوشته بودید خلفی و سراهی؟با پرویا فرق داره؟

چجوری پاهاتون میزاشاید بالا من از بس گریه کردم از ترس دیگ حال ندارم خداروشکر ک بهم گفتی اروم شدم خدا کمکت کنه ک اروم کردی

من تو آن تی سر راهی بود با استراحت و شیاف رفت بالا خداروشکر

اها من دو ماهه اخر ماه خون قرمز میاد بعد قطع میشه لک
بهم گفتن سرراهی خیلی خطر داره احتمال چسبندگی رحم تو رو خدا هرچی میدونی بگو بهم

ن برای من اینجوری بود انومالی لولایینگ شد ۲۳ رفت بالا فقط باید ی سری مراقبت ها داشته باشی نسبت ب بقیه با بزرگ شدن بچه احتمال بالا رفتنش خیلی زیاده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری