خانما کیا جفتشون قدامی و سرراهی
درد دارین؟

۹ پاسخ

ازشمانرفت بالا منم همینه جفتم

خانوما غربالگری سه ماه اول کجا رفتید؟ آزمایش خونشو باید یه روز بعدش بدی همزمان نمیشه با سونو خون هم داد؟

برا منم هست ۱۶هفته هستم اره درد دارم دلدرد زیاد میگیرم شما هم درد داری؟

من قدامی و بریچ بودم تو اخرین سونو

دکترم گفت مال این رحم داره بزرگ میشه سنو نرفتم نمیدونم درد شما چجوری

سمت چپ و سمت راستم دو روز تیر میکشه شما اینجوری

عزیزم منم 12 هفته که رفتم جفتم قدامی پایین بود الان 17 هفته هستم

سرراهی رو هنوز نمیدونم ولی مال منم یکیش قدامی یکیش خلفی هستش

من قدامی هست

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری