دخترا شما اولین سونوتون چند هفته بود ؟

۶ پاسخ

من گفتم ۸ برم ولی طاقت نیوردم ۶ رفتم قرص ممکل اینا نوشت برای تشکیل قلب الان میگم چقدر خوب شد ک رفتم

۷هفته رفتم تو سونو ۶هفته ۴روزم بود

۷هفته کامل شد رفتم برا قلب

من پنج هفته و س روز

منو دکتر نوشته ۸ هفته برم

مم امروز رفتم ۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری