خانما چند هفته رفتید اولین سونوتون رو؟؟

۱۸ پاسخ

۶هفته

8 هفته

۷هفته و ۳روز

من رفتم چهار هفته و چهار روزم بود

دکتر بهم گفت بیستم برج بری واسه سونو

نه میترسم

هفته 8 رفتم

۵هفته

6هفته و6روز

هشت هفته

من شما دقیقا هم هفته ایم

هفت هفته

من اولین بار 9هفته بودم

هفت هفته

من 6 هفته چهار روز رفتم

۷ هفته و ۱ روز رفتم

هشت هفته

زده ۶هفته و ۲روز ینی تو ۷هفته هستم

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته دوازدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری