خانوما اولین سنو بارداری چند هفته رفتید

۶ پاسخ

دکتر به من گفت 7هفته برم که استرس نگیرم

۵ هفته .. برای این که ببینن ساک جنین تشکیل شده یا ن . بعدشم برای تشکیل قلب از اواخر ۷ تا ۹ هفتگی میرن بعضی اوقات دیر تر قلب بچه تشکیل میشه

۷ هفته و پنج روز

من شیش هفته رفتم قلبشم میزد

بتات چند شد؟

با ۸ هفته و ۳ روزی بری برای تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری