سلام خانوما هفته چندم رفتید سنو قلب

۶ پاسخ

7 هفته البته به حساب خودم 9هفته بود ولی طبق سونو7.

عزیزم پیوی اصلا بالا نمیاد برام نمیدونم چراا
دکترم هنوز نرفتم

۸ هفته ب بعد بهترین تایمشه

7هفته وپنج روز ک میشه یکشنبه ،قراره برم

من ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود

۸هفته و دوروز

سوال های مرتبط

مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
تنها تنها قصد بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری