سلام مامانای گل🌸 سنو قلب دقیق چند هفته و روز رفتید؟

۲۱ پاسخ

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم.
تو سونو ۷ هفته بودم

مامانا اینجا کسی تیروئید داره میشه اونایی ک دارن بگن چیکار میکنن؟چ قرصی میخورن

من ۶ هفته ۶ روز رفتم
سنو زد ۵ هفته ۶ روز. ساک و زرده بود قلب تشکیل نشده بود

۶ هفته و ۴ روز

۶ هفته و ۶ روز

6 هفته و سه روز

من ۴ هفته ۲ روز رفتم کفت زوده
باز ۶ هفته و ۲ روز رفتم تشکیل شده بود ولی صربان پایین بود دکتر کفت تازه تشکیل سده خیلی ریزه کاش حداقل میذاشتی ۷ هفته میشدی ولی بازم نشونه بدی نیست خداروشکر قلبش اوکیه
بعد یک هفته رفتم مطب دکترم سونو کرد ضربان ۱۴۳ بود گفت عالیه

۸ هفته و ۴ روز

۸هفته و۲روز

۸هفته ی پریودی و ۶هفته و ۶ روز با تشخیص سونوگرافی

۷ هفته و چهار روز بودم
ولی سونو گفت ۶ هفته و ۴ روز

من ۷هفته و ۳روز رفتم

سلام.هفت هفته و ۳روز

۷ هفته و ۶ روز

گاه گاه زیر شکمم درد خفیف داره یکم نفق و کمر درد طبیعبه؟

من رفتم ۶ هفته و ۱ روز بود

من الان شش هفتمه اما برای هفته دیگه میرم که حتما صداش بشنوم

9 هفته و1یادوروز دقیق نشون میده

من ۸ هفته کامل طبق پریودم رفتم
سونو گف ۷ هفته و سه روزم

سلام عزیزم من ۸ هفته ۱ روز بود ک رفتم

۶ هفته دقیق

سوال های مرتبط

مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری