چند هفته بودید سنو قلب رفتید؟؟؟
#فرزند پروری #بارداری #سیسمونی

۹ پاسخ

من ۷ هفته و ۲ روزم دکتر گفته بود ۱۷ ام یا ۱۸ ام برم نمی‌دونم منتظر بمونم یا ن🙁

7هفته و 3روز

6تا حتی 12 عجله نداشته باش

هشت هفته دقیق رفتم ولی تو سونو ۷ هفته و ۶ روز بودم

حالا من با ۷ هفته سه روز استرس دارم برم

۷ هفته و چند روز رفتم صدا قلبش هم شنیدم

دقیقا۷هفته و ۱ روز

۷ و۴ روز

۶ هفته تشکیل شده بود ۸ هفته رفتم برای شنیدن صدای قلبش

سوال های مرتبط

مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری