خانما شما چند هفته رفتید سونو

۳ پاسخ

دکتر من گفت دو هفته یا سه هفته دیگه برو

من پنج هفته رفتم چیزی نشون نداد دوهفته بعدش رفتم که هفت هفته بودم قلبشم تشکیل شده بود

من شنبه دکترم نوشت برم

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جان دل مامان جان دل روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان آرن کوچولو مامان آرن کوچولو ۳ ماهگی