خانما شما چند هفته رفتید سونوگرافی

۳ پاسخ

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم واژینال

من میخوام هفته دیگه برم ک هشت هفتم کامل میشه

هشت هفته برای قلب رفتم که گفت سن بازداریت کمتره شش هفته و شش روز بودم ولی قلبش تشکیل شده بود ب نظرم بذار هشت هفته برو نه استرس بگیری ن دوباره کاری بشه

سوال های مرتبط

مامان آیسل مامان آیسل هفته دوازدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری