خانما سونوگرافی قلب واژینال خوبه یا شکمی ؟ شما کدوم رفتید؟

۹ پاسخ

مال من دکترم خودش شکمی انجام داد

شکمی امن تره یک هفته دیگه صبر کن تو هفته ۸ برو بهتره اینجوری استرس الکی هم بهت وارد نمیشه

من دیروز رفتم ، شکمی انجام داد

شکمی یبار ۶ هفته یبار ۸ هفته

دیگه برای ماه ما شکمی انجام میدن عزیزم من هفت هفته هم رفتم شکمی انجام دادن

واژینال تا ۶ هفتست بعدش خطرناکه

شکمی گلم

شکمی بهتره میگن واژینال خطر داره

تو هفته شما شکمی هست دیگه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری