مال من دکترم خودش شکمی انجام داد
شکمی امن تره یک هفته دیگه صبر کن تو هفته ۸ برو بهتره اینجوری استرس الکی هم بهت وارد نمیشه
من دیروز رفتم ، شکمی انجام داد
شکمی یبار ۶ هفته یبار ۸ هفته
دیگه برای ماه ما شکمی انجام میدن عزیزم من هفت هفته هم رفتم شکمی انجام دادن
واژینال تا ۶ هفتست بعدش خطرناکه
شکمی گلم
شکمی بهتره میگن واژینال خطر داره
تو هفته شما شکمی هست دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.