سونوگرافی ان تی خوبه

تصویر
۵ پاسخ

سلام خانمااا چی بیخورم که بعد زایمانم بچم زردی نگیره

خداروشکر برای بقیه مامانا دعا کن عزیزم😍

خداروشکر خوبه مال منم دقیقا همین عددهاشه😯😯😯

زده ۱۲هفته ای اما الان زده ۱۶هفته

خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان 👶 مامان هاکان 👶 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیلدا♥️ مامان هیلدا♥️ ۳ ماهگی
مامان دخترم 👶🎀💕 مامان دخترم 👶🎀💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری