۵ پاسخ

آره منم اینجوریم

آره دقیقا
اون هفته ها خیلی سبکه آدم

من تو این هفته احساس سبکی دارم بعضی وقتا یادم می‌ره حاملم😅

من تا ۱۹هفته اوکی بودم ولی چن روزه واقعا نشستن پاشدن سختمه دم ب دقیقه دسش‌یی دارم

من از اول احساس سبکی داشتم انگار حامله نیستم فقط شبا تو خواب اذیتم هر طرف میخوابم یه طرفم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری