۱۰ پاسخ

من اصلا ندارم تخته فقط یکم بر آمدس مثله گلابی

نه خوبه مال منم اینجوریه

مال منو🤭😂

تصویر

نه خوبه

من الان از اینم بزرگتره😂

آره بزرگه ماشالله البته شکم بزرگ ربطی به وزن جنین نداره بخاطر ژنتیک و عضله مادره
بچتون دختره،

من هفتم از تو بیشتره ولی خب کوچکیمه شکمم😂🤰🏻

من تخته هنوز بچت چیه خاهر؟

نه خوبه ، هر ماه عکس بگیر

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۵ ماهگی
مامان ماهلینم 💖💖 مامان ماهلینم 💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فربد مامان مامان فربد هفته سی‌ودوم بارداری