۲ پاسخ

به نظر من بذار به انتخاب خودش منم تم تولد دو و سه سالگیه کیاراد رو گذاشتم به انتخاب خودش حتما حتما حتما هم برای تم تولد چهارسالگیشم که بهمن ماهه با نظر خودش پیش میرم

مگه بچت تم متوجه میشه؟ 😶چه باهوشه

سوال های مرتبط