۶ پاسخ

من اهوازیم رفتم نادری پیش شاهزاده خیلی دکتر خوبیه حتی احتمال جنسیت میگ ازم900برد

ازادانجام دادم۱۲۰۰

دکترت کیه؟
خودش انجام میده یا باید بری سونوگرافی

اهواز کیارش مهدوی. ۱۲۰۰

من بندرعباسم چند هفته‌ی دیگه نوبت گرفتم هزینه اش هم بدون بیمه گفتن ۱میلیون و ۳۰۰

من اهوازی نیستم🥲سونو ان تی بدون بیمه هفتصد وپنجاه شد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی