خانوما سونوی ان تی کلا آزاده؟؟؟هزینش چقده؟؟؟

۱۶ پاسخ

فرق داره هزینه ها تو هر شهری
واسه من ۱۹۰۰ شده بود

من رایگان انجام دادم بیمه تکمیلی دارم

با تامین دادم ۸۰۰

من ۲۸۰۰دادم

نه برای من که با بیمه بود تکمیلی هم داشتم بعدا هزینشو بهم دادن

من ۲۵۰۰ دادم

من هفته پیش گرفتم سونو ۱۲۰۰ آزمایش غربالگری ۱۱۰۰ شد برام

مال من بیمه تامین اجتماعی قبول کرد شد ۶۵۰

من آزاد ۱ تومن دادم

نه آزاد نیست با بیمه تامین اجتماعی نزدیک ۲۰۰تومن تخفیف ۱۱۰۰ دادم غربالگری دوم کلا ازاده

اگه دکتربنویسه باید فقط بنویسه ان تی تاقبول کنن چون آزمایش جداهست
اگه بنویسه ان تی وغربالگری ازت قبول نمیکنن اونوقت یا باید برگردی پیش دکترت نسخه را عوض کنی یا آزاد حساب کنی
من برای سونو آزاد ۱تومن دادم البته با بیمه میشد ۸۰۰ آزمایشش هم که شد۱۱۰۰کلا آزادهست

من با کالر داپلر ۱۸۰۰ دادم

والا من زنگ زدم نوبت گرفتم ، گفتم هزینش چقدره گفت ۱۲۰۰

نمیدونم منکه ازاد دادم ۲۵۰۰ سونو ۱۱۰۰هم آزمایش

سلام عزیزپ والا من ۱۲ مهر نوبت دارم ۲ و ۵۰۰

من ۱ تومن دادم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری