خانما تازگیا کسی سونوی ان تی داده هزینش چقدره؟

۱۴ پاسخ

۱۵۰۰ آزاد

من ۷۵۰ دادم

من انتی دادم سونو با بیمه ۳۸۰ ازمایشش بدون بیمه ۱۱۰۰

یک وصد ان تی ۷۰۰سونو

من جای خوب و معتبر رفتم با بیمه تکمیلی ۴۲۰تمن

1350

البته فقط سونو خون جایی دیگه بود

بستگی به دستگاه هاشون داره من دو و پونصد دادم

پس من تو اراک یه جا پرسیدم گفت ۱تومن خیلی ارزون میگه

من یک و دویست دادم ولی اگر بچت همکاری نکنه ممکنه بیشتر هم بشه.

چند روز پیش انجام دادم
بستگی به مرکز سونوگرافی داره
زنجان یه جا هشتصد اینا هست شنیدم ولی من رفتم یک و سیصد اینا شد

همین ماه ۱۲۰۰

بستگی به همکاری فندوقت داره

من ۳۶۰۰دادم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته نوزدهم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری