مامانا کسی جدیدا سونوی ان تی داده؟
هزینش چقدر شده

۱۱ پاسخ

۱و۸۰۰

من ۳ روزه انجام دادم سونو ۳/۵۰۰ آزمایش ۲ تومن آزادم هست

سونو ۱۵۰۰ ازمایشش ۱۶۰۰

من با داپلر با هم بود با بیمه تامین شد ۵ تومن

۲۷۰۰ کلا هم آزاده مگر بیمه تکمیلی داشته باشی بعدا بتونی بگیری پولو

من سی ام انجام دادم با بیمه تامین شد ۱۷۰۰
بدون بیمه دو و شصت

آخر اسفند انجام دادم ۳/۲۰۰ بیمارستان صارم

۲۹۰۰ اصلا هم خوب نبود مردک گیج

جاهای دیگه از 2500تا3500پرسیدم

من وقت گرفتم.سمت نازی آباد.درمانگاه شهدای علی آباد.1750

شنبه انجام دادم
۲/۰۶۰/۰۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته نوزدهم بارداری