۱و۸۰۰
من ۳ روزه انجام دادم سونو ۳/۵۰۰ آزمایش ۲ تومن آزادم هست
سونو ۱۵۰۰ ازمایشش ۱۶۰۰
من با داپلر با هم بود با بیمه تامین شد ۵ تومن
۲۷۰۰ کلا هم آزاده مگر بیمه تکمیلی داشته باشی بعدا بتونی بگیری پولو
من سی ام انجام دادم با بیمه تامین شد ۱۷۰۰
بدون بیمه دو و شصت
آخر اسفند انجام دادم ۳/۲۰۰ بیمارستان صارم
۲۹۰۰ اصلا هم خوب نبود مردک گیج
جاهای دیگه از 2500تا3500پرسیدم
من وقت گرفتم.سمت نازی آباد.درمانگاه شهدای علی آباد.1750
شنبه انجام دادم
۲/۰۶۰/۰۰۰شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.