۲ تومن ۱۸۰۰ ازمایش
من انجام دادم ۵۲۰۰
آزمایش هم ۱۷۰۰
من ۱۴ اردیبهشت رفتم ۶۵۰۰ شد ان تی ازمایشش شد ۱۷۰۰
من ۱۱ فروردین رفتم ۱۱۰۰ بود
دو روز مونده به عید سونو ان تی دادم،پریناتولوژی بود،هر بچه ای ۲/۵۰۰
آزمایش هم ۱/۲۰۰(البته هزینه ی آزمایش یکی حساب میشه)
سلفری ندادم
من دیروز رفتم ۱۷۵۰
من ۱۴فروردین رفتم شد۵۰۰آنومالی هم پریروز رفتم شد ۲۳۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.