کسی جدیدا سونو ان تی داده؟ میدونید هزینش چقدره؟

۷ پاسخ

۲ تومن ۱۸۰۰ ازمایش

من انجام دادم ۵۲۰۰
آزمایش هم ۱۷۰۰

من ۱۴ اردیبهشت رفتم ۶۵۰۰ شد ان تی ازمایشش شد ۱۷۰۰

من ۱۱ فروردین رفتم ۱۱۰۰ بود

دو روز مونده به عید سونو ان تی دادم،پریناتولوژی بود،هر بچه ای ۲/۵۰۰
آزمایش هم ۱/۲۰۰(البته هزینه ی آزمایش یکی حساب میشه)
سلفری ندادم

من دیروز رفتم ۱۷۵۰

من ۱۴فروردین رفتم شد۵۰۰آنومالی هم پریروز رفتم شد ۲۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان اِلیار👼🏻 مامان اِلیار👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری