دومیلیون وهشتصد هزارتومن
سونو ۳ تومن آزمایش ۱و۷۰۰
قبل عید رفتم آزمایشگاه شپید ۱۱۰۰ گرف
همه چی گرون شدهههههه همه چی من امروز رفتم دارو گرفتممم سه تا ویتامین کردم ۱۴۰۰ دادم
۱۷۰۰با بیمه۶۰۰چهارشنبه دادم
من ۲۶ام انجام دادم
۲۲۸۰شد
ازمایش اولی ۲ میلیون ازاد
ازمایش دومش ۵ میلیون
سونوگرافیش ۳ میلیون
3تومن
هر جا باهم فرق داره
من مشهدرفتم۳
حدوده ۲تومن ولی ی ازمایش دیگه بود کنارش دادم ۳۷۰۰ دومی هم ۴۸۰۰
با بیمه هم میشه داد؟؟
من ۹فروردین انجام دادم ۱۷۰۰ شد
من یه جا زنگ زدم گفت ۳/۲۰۰
۲ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.