خانوما ازمایش ان تی ازاد چقدره کسی جدیدا انجام داده؟

۱۵ پاسخ

دومیلیون وهشتصد هزارتومن

سونو ۳ تومن آزمایش ۱و۷۰۰

قبل عید رفتم آزمایشگاه شپید ۱۱۰۰ گرف

همه چی گرون شدهههههه همه چی من امروز رفتم دارو گرفتممم سه تا ویتامین کردم ۱۴۰۰ دادم

۱۷۰۰با بیمه۶۰۰چهارشنبه دادم

من ۲۶ام انجام دادم
۲۲۸۰شد

ازمایش اولی ۲ میلیون ازاد
ازمایش دومش ۵ میلیون

سونوگرافیش ۳ میلیون

3تومن

هر جا باهم فرق داره

من مشهدرفتم۳

حدوده ۲تومن ولی ی ازمایش دیگه بود کنارش دادم ۳۷۰۰ دومی هم ۴۸۰۰

با بیمه هم میشه داد؟؟

من ۹فروردین انجام دادم ۱۷۰۰ شد

من یه جا زنگ زدم گفت ۳/۲۰۰

۲ تومن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری
مامان مهناماهان 🩷🩵 مامان مهناماهان 🩷🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری