خانوما ان تی کی داده تازه هزینش چقدره

۹ پاسخ

من برا پنجشنبه نوبت داد شد ۷۶۸
ازمایششم پرسیدم گفت همین حدودا

افتضاح گرون شده سونو تنها۲/۶۳۰بود 🙄 آزمایشم همین هول هوش ولی من رفتم جای دولتی آزمایشو ۵۶۰گرفتن

تو اردبیل هزینه ها نسبتا پایینتر از جاهای دیگس
من با بیمه ۷۵۰ سونو و ۱۱۰۰ ازمایشم شد،قبل از عید

اولین غربالگری ک سونو آزمایش دارع
من دو روز پیش دادم 1700خورده سونو آزمایش همین طور

من اهوازم دیروز ۱۸۰۰ دادم
یه ازمایش هم داره ادامه انتی هست ک هنوز ندادم

من سلفری دادم۱۳ و خوردی

سونو ۲/۵

ی هفته پیش با بیمه تامین 1800

من چن روزپیش دادم سنوش شد۲ونیم،آزمایشش شد۲تومن...

سوال های مرتبط

مامان دخترم👨‍👩‍👧 مامان دخترم👨‍👩‍👧 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اِلیار👼🏻 مامان اِلیار👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری