من برا پنجشنبه نوبت داد شد ۷۶۸
ازمایششم پرسیدم گفت همین حدودا
افتضاح گرون شده سونو تنها۲/۶۳۰بود 🙄 آزمایشم همین هول هوش ولی من رفتم جای دولتی آزمایشو ۵۶۰گرفتن
تو اردبیل هزینه ها نسبتا پایینتر از جاهای دیگس
من با بیمه ۷۵۰ سونو و ۱۱۰۰ ازمایشم شد،قبل از عید
اولین غربالگری ک سونو آزمایش دارع
من دو روز پیش دادم 1700خورده سونو آزمایش همین طور
من اهوازم دیروز ۱۸۰۰ دادم
یه ازمایش هم داره ادامه انتی هست ک هنوز ندادم
من سلفری دادم۱۳ و خوردی
سونو ۲/۵
ی هفته پیش با بیمه تامین 1800
من چن روزپیش دادم سنوش شد۲ونیم،آزمایشش شد۲تومن...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.