خانوما سونو ان تی کی برم ؟؟
و اینکه هزینش چقدره؟؟

۷ پاسخ

تا سر ۱۳ هفته وقت داری،.هزینشم ۱و خورده ای بود

۱۲ هفته برو
من ۱/۷۰۰ گرفتن که بیمه ۷۰ درصدشو پس میده
آزمایش هم ۱/۷۰۰

سونو ۲۹۰۰
ازمایش ۹۰۰
ازمایش رو درمانگاه رفتم‌ازمایشگاه خصوصی ۱وخورده ای بود
سونو جای دیگه ۲و۱۰۰هم بود من اینجا رو قبول داشتم

من با آزمایشش شد ۵ تومن

قبل عید من ۱۲۰۰ دادم
۱۲ هفته ۱ روز رفتم

من میخام ۱۳ هفته برم پرسیدم گفتن با بیمه ۱۵۰۰ سونو انتی آزمایش نگفتن

تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری
سونو ۱۴۰۰ آزمایش غربالگری سه ماه اول ده تومن

سوال های مرتبط

مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان اِلیار👼🏻 مامان اِلیار👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته نوزدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری