خانوما سونو ان تی کلا آزاده؟

۹ پاسخ

کلا nt
انومالی آزاده

چقد میشه ازادش.؟

برای من یه بخشی از هزینه آزمایششو از بیمه تکمیلی برداشتن

من دوتاشو با بیمه نیرو های مسلح دادم شد ۶۰۰تومن

من هم سونو هم ازمایشو با بیمه دادم

غربالگری ها کلا میگن ازادن، ولی من رفتم یه جا سنو بدم گف تکمیلی داری رایگانی ولی چون نمیدونستم از دکترم کد رهگیری نگرفته بودم و ازاد حساب کردم

تکمیلی اگه داری قبول میکنه

واسه من سونو با بیمه و آزمایش آزاد

فک کنم ازاده اگه بیمه نیرو مسلح داشته باشی رایگانه

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته نهم بارداری
مامان دلسا و آرن مامان دلسا و آرن روزهای ابتدایی تولد
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری