مامانا سونو ان تی کلا آزاده؟چقد هزینشه؟

۱۵ پاسخ

من آزاد گرفتم ۱۱۰۰ بیمه داشتم چند جا رفتم گفتن ازاده هر جا بری

من آزاد انجام دادم
سونوگرافی شد یک میلیون
آزمایش شد ۱۱۰۰

۱۵۰۰ سونو
۱۱۰۰ ازمایش

غربالگری ها ازاده

۱۸۰۰ گرفتم

منم شنیده بودم ازاده ۲۲۰۰ هزینه دادم ولی متوجه شدم براساس نوع بیمه پوشش دهی داره، ازمایشش رو با بیمم انجام دادم ۳۰۰ هزارتومن

اگه بیمه باشی کمترع

من هفته پیش رفتم گفتن آزاده
یک میلیون و ششصد شد
بیمه تامین اجتماعی دارم

آزاد 1800

من سونو آن تی 2800شد آزمایش غربالگری هم 1800

بیمه نیستی

۱۳۰۰هزینه

آزاده یک میلیون دویست سونوگرافی هس آزمایش یک میلیون صدتومنه

من ازاد ۱۳۰۰ شد

ن کی گفته ازاده؟؟؟
مال گن با بیمه شده ۵۰۰خورده ای فک کنم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته نهم بارداری
مامان دلسا و آرن مامان دلسا و آرن روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری