سلام ازمایش ان تی هزینش چقده؟

۱۰ پاسخ

سلام برا من سونو شد ۲و۶۰۰
ولی هرجا ی قیمت میگن
ی جا پرسیدم ۵و۸۰۰ هم گفت

من سونو ۳۰۵۰
آزمایش ۱۷۰۰

قیمتا ظاهرا متفاوته. من ۱۶ فروردین رفتم شد ۵۳۰۰ و اینو بگم که پریناتولوژیست متفاوته با سونوگرافی عادی‌. چون تخصصشون طب مادر و جنین هست. و حدود ۴۰ دقیقه همه چیز رو با دقت بررسی کرد.

من سونو شد 1780
آزمایش هم 1760

سونو من ۶شد

یک میلیون چهارصد

من پرسیدم هفته دگ میخوام برم برام دعا کن اون چیزی مخام باشه سالم باشه ۴ ملیون

۱۷۵۰شد ازمایش
۹۷۰۰ سونو ان تی.طول سرویکس. و شریانی جنین

من رفتم ۲و ۸۰۰ هزینه ش شد

سلام من الان سونوام
دویاره باید برم گف خیلی تکون میخوره
بعدش میرم ازمایش
برگشتم بهت میگم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری