سلام برا من سونو شد ۲و۶۰۰
ولی هرجا ی قیمت میگن
ی جا پرسیدم ۵و۸۰۰ هم گفت
من سونو ۳۰۵۰
آزمایش ۱۷۰۰
قیمتا ظاهرا متفاوته. من ۱۶ فروردین رفتم شد ۵۳۰۰ و اینو بگم که پریناتولوژیست متفاوته با سونوگرافی عادی. چون تخصصشون طب مادر و جنین هست. و حدود ۴۰ دقیقه همه چیز رو با دقت بررسی کرد.
من سونو شد 1780
آزمایش هم 1760
سونو من ۶شد
یک میلیون چهارصد
من پرسیدم هفته دگ میخوام برم برام دعا کن اون چیزی مخام باشه سالم باشه ۴ ملیون
۱۷۵۰شد ازمایش
۹۷۰۰ سونو ان تی.طول سرویکس. و شریانی جنین
من رفتم ۲و ۸۰۰ هزینه ش شد
سلام من الان سونوام
دویاره باید برم گف خیلی تکون میخوره
بعدش میرم ازمایش
برگشتم بهت میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.