۳ پاسخ

من به حساب پریود ۷ هفته رفتم دیده نشد
دو هفته بعدش رفتم تازه شده بودم ۷ هفته و قلبم تشکیل شده بود

عزیزم بستگی داره سونو شکمی بری یا واژینال حتی سونو شکمیم بستگی به دستگاهشون داره در کل استرس نگیر حالا وقت داری

من دیشب رفتم ۵هفته و ۶ روز قلبش بود
ولی وایسا ۸هفته بری بهتره الکی استرسم نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 مامان خانومِ غنچه 🌸🍃 هفته پنجم بارداری