۱۰ پاسخ

منم یک شب در میون استفاده میکنم.چون یک بار سقط داشتم دکترم گفتم تا ۱ماه دیگ استفاده کنم برای مراقبته بیشتر.شما دلیله استفادتون چیه؟

برای چیه این شیاف

مقعدی جذبش خیلی بهتره عزیزم

منم واژینال استفاده می کنم

منم پروژستورون ۴۰۰

من دکترم تا هفته ۱۰ گفت استفاده کنم

منم مقعدی

من استفاده میکنم عزیزم

من مقعدی

برای چی میخوای استفاده کنی
مقعدی باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وششم بارداری