منفی شد😔💔 خدایا بازم شکرت

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم نگران نباش منم برای این ماه امیدی ندارم 9 روز دیگه موعدمه

چند روز تاخیری؟

ایشالا به همین زودیااااا مادر میشی😍

الهی عزیزم نگران نباش اگه پرودیات منظم هست حتما اوکی میشه.یه دوره قرص اوابوست طبق نظر پزشک استفاده کن خیلی عالیه و بی ضرر

انشالع ماه بعد هوف

سرت سلامت
تجربه کردم اینروزا رو یکسال درگیرش بودم و بعدش ب خواست خدا شد هرچند خیلی قبل و بعدش زجر کشیدم اما شد انشاالله برای توام میشه

سوال های مرتبط

zari ❤️‍🩹 zari ❤️‍🩹 قصد بارداری
💜zahra💜 💜zahra💜 قصد بارداری
مامانِ پناه🐣 مامانِ پناه🐣 قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان الهام مامان الهام قصد بارداری