۲۷ پاسخ

عزیزم با این هاله باردار بودی؟؟

سلام فداتشم مبارکه پیش کدوم دکتر رفتین

اگ تحمل کنم خوبه چ حس بدیه انتظار

منم فردا روز ۱۲ آزاد سازیمه نمدونم بزارم تست یانه؟ میترسم منفی شه

ن روز۱۶ازادسازی میتونی تست بزنی

چنتا امپول آزاد سازی زدی؟
چطوری زدی باهم زدی یا جدا جدا

فولیکولات چند بود اندومترت چند بود عزیب

ایشالا که مثبتی قشنگم 😘

امشب منم ۱۳ آمپول آزادسازی بودم هاله انداخت به نظرت میشه مثبت بشه این ماه؟؟

خیلی متاسفم من هاله نمی‌بینم ، اون خط t0هاله نیست کاغذی که خیس میشه هر چی زیرش باشه یکم پیدا میشه .هورمون بارداری کاری می‌کنه اون خط منتقل بشه به کاغذ رویی ، توی این تست انتقال و نمی‌بینم ولی حتما بزار دو 3روز از موعدت بگذره تیتو مجدد تکرار کن آن شاء الله بارداری و خط t منتقل میشه. توکل به خدا

آره عزیزم ولی صبح بزن دقیقه انشالله که بارداری

سلام گلم مبارکه😁💚

بعد خشک شدن عکس بگیرین همیشه

نوچ چیزی نیس منفیه

منم میبینم عزیزم پس فردا صبح دوباره بزن انشالله ک بارداری

اره عزیزم هاله مشخصه مبارکت باشه

مبارکههههه

ایشالله که مثبتع

آره عزیزم میبینیم😍

اره عزیزم مبارک باشه

صبح بزن دوبارع..اینو تازه زدی؟؟

مشخص نیست توی. عکس

بله مبارکه😍😍😍

آره عزیزم مبارکه چن روز تاخیری علام چیا داری ؟

مبارکه گلم

ارررررره من میبینممممم

آره منم میبینم هاله

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان 🎀🐣🎀 مامان 🎀🐣🎀 هفته چهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری