خانوما تیرکشیدن داخل واژنم نشونه چیه؟

۴ پاسخ

کم باش مهم نس

منم همینجوری میشم نمیدونین برا چی هست

من هم اینجور میشم نمی‌دونم شاید دهانه رحم داره باز میشه

اگه کم باشه طبیعیه ی لحظه باشه

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد