تو بارداری بہ من میدادن فک کنم برا حالت تهوع بودش
برا خودت یا بچه
متوکلوپرامید خطرناکه نده بچت ممکنه حساسیت بده
برا اسهال هستش
برا افزایش شیر برا من نوشت
رفلاکس
دکتر داده؟؟خیلی مواظب باش قطرهی خطرناکیه
متوکلوپرامید خیلی بده ب هرکسی نمیفته امکان داره بی قرارت کنه
منک قرصشو خوردم حالت بیقراری و اضطراب بهم دست داد
سلام فکر میکنم ضد استفراغ و تهوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.