سلام قطره پلامیدات ( متوکلوپرامید )برا چیه خوبه ؟؟

۸ پاسخ

تو بارداری بہ من میدادن فک کنم برا حالت تهوع بودش

برا خودت یا بچه

متوکلوپرامید خطرناکه نده بچت ممکنه حساسیت بده

برا اسهال هستش

برا افزایش شیر برا من نوشت

رفلاکس
دکتر داده؟؟خیلی مواظب باش قطره‌ی خطرناکیه

متوکلوپرامید خیلی بده ب هرکسی نمیفته امکان داره بی قرارت کنه
منک قرصشو خوردم حالت بیقراری و اضطراب بهم دست داد

سلام فکر میکنم ضد استفراغ و تهوع

سوال های مرتبط

مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی
مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان آروین کوچولو مامان آروین کوچولو ۵ ماهگی