و منی که با هزار امید و آرزو روز ۱۵ آی یو آی پریود شدم

۵ پاسخ

خیلی حس بدیه 😭😭😭😭
م روز روز هشت ایوایم خیلی ناامیدم

دوباره باید از اول شروع کنم
دیگه سوراخ سوراخ شدم

منم الان سه روزه آیو ا کردم شما فولیکول چند داشتید

مشکلت چیە

منم🥀

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری